Fujifilm Fotobok



Är du också en sån som har alla dina fina bilder huller om buller i mapparna på datorn och aldrig får tummen ur och skickar in dom för utskrift? Så är i alla fall jag. Nu såg jag att på www.fujidirekt.se/fotobok kan du själv komponera din egen fotobok direkt på nätet. En perfekt present till mamma och pappa eller varför inte göra en egen fin bok med dina smarriga mat-fotografier?

Fotoboken gör du lätt genom att;
1. Ladda hem programmet.
2. Väljer dina egna bilder som du vill ha i boken. Du klipper och skapar effekter på dina bilder genom programmet du laddat ner. Det är bara fantasin som sätter gränserna!
3. Du beställer boken.
4. Du får boken + faktura i brevlådan efter ungefär två veckor.

Enkelt va!? (:

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi jadå det ska jag absolut göra! =)

2009-09-04 @ 11:47:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jenna

Åh det där behöver jag verkligen! Tack för ett toppentips! Har inte framkallat mina bilder på massor av år, och det är så mycket mysigare att bläddra i album än i datorn tycker jag :)

2009-09-05 @ 10:49:14
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Susanne

...om jag säger att du vunnit tävlingen på min sida och att du kommer att få en ny header som jag gör efter dina önskemål, låter det bra tycker du?



Maila mig gärna eller skriv ett inlägg så jag vet att du fått infon, kommer att skriva ett inlägg snart där jag presenterar vinnaren...alltså du :-)



Susanne



2009-09-06 @ 21:16:03
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0