Hemma igen

Nu är jag hemma igen och ni ANAR inte hur mycket mat jag har lyckats få i mig. Middagsbuffé, frukostbuffé och sedan lunchbuffé. Efter lunchbuffén var jag dessutom bortbjuden på middag så där var det ju bara att försöka klämma i sig lite mat för att vara artig. Det värsta jag vet är när någon tror att man är petig med maten så det var bara att försöka äta och se glad ut.

Bäst på resan var nog middagsbuffén. Det fanns massa fisk och skaldjur som jag älskar. Lax i alla dess former och olika räk/kräftröror. Sjukt gott! Sedan fanns det även kyckling, oxfilé, potatisgratäng och annat gott.

Någon jag brukar se fram emot är frukostbuffén. Jag älskar när det finns massa olika müsli med torkad frukt, nötter, aprikoser, torkad banan etc. Tyvärr var väl inte frukosten på den här båten värst speciell, men det gör inget, jag var så mätt ändå ;)

I övrigt så badade vi på soldäck, dansade på kvällen och bara latade oss i hytten. Vädret var fint ända tills vi kom tillbaka till Stockholm där regnet bara ÖSDE ner (vilket det fortfarande gör...).

Nu hoppas jag på lite vackert väder så att man får njuta av solen innan semestern är över. Jag hoppas att ni har haft en fin helg!


Kommentarer

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0