Läkerol Cactus

Alla mina tuggumin är slut (igen) så nu var det dax att köpa nytt (igen). Denna gången ville jag testa Läkerol Cactus. Gillar man Festis Cactus och Läkerols vanliga tuggisar med cactus smak så gillar man nog dessa med. De smakar starkt och smaken håller i sig länge (ett stort plus!). Helt ärligt ska jag säga att de smakade lite skumt i början just eftersom att de var så starka men man vande sig fort och vid nästa tillfälle så tänkte man inte på det. Licourice/raspberry är fortfarande en favorit men denna funkar den också (:


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag hade ingen ANING om att Läkerol hade tuggummi! Ska genast ut & köpa.

2009-06-03 @ 19:55:47
URL: http://cilla-cecilia.blogspot.com/
Postat av: Rebecca♥

OHH, den vill jag testa! :O

2009-06-05 @ 18:46:23
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0