Sia glass - Sorbet blodapelsin och ingefära

Iförrgår hade vi glasskalas hemma hos en kompis och en av glassarna vi åt var Sia sorbet med smak av blodapelsin och ingefära, vilket jag aldrig har smakat förut. Jag måste säga att jag verkligen tyckte om den! Jag som inte ens är ett stort fan av blodapelsin över huvudtaget förälskade mig snabbt i glassen (liksom alla andra som smakade på den då). Ingefärasmaken framträder lite lagom i glassen och smaken av blodapelsin är ganska mild. Det var helt enkelt en himla bra kombination.


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Åh, den glassen gillade jag till början, sen tyckte jag att ingefära bitarna blev lite för stor och för många :p

Men själva glasssmaken är jättegod! :)



Tack förresten, tkr själv att designen är jättegullig :D

2009-07-23 @ 23:24:40
URL: http://mikkilicious.blogg.se/

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0