Off Topic; Stockholm Horse Show


Briar förra året på Stockholm Horse Show

Igår var jag på Stockholm Horse Show. Det måste vara Sveriges bästa engagemang tror jag. Jag älskar det! I år var vi bara på fredagens kvällsföreställning då det bland annat var kändisstafett, internationell hoppning och en fantastisk uppvisning av JF Pignon.

Ett klipp från svt-play. Titta och njut!

Jag blir alldeles lyrisk när jag sitter där i publiken. Perfekta sättet att slappna av och sluta tänka på skolan. Till och med huvudvärken förvann!

Var du där eller ska du se någon annan show i helgen?


Kommentarer
Postat av: Matilda

min mamma och syster var/är där idag :)

2009-11-28 @ 19:22:51
URL: http://maatildaa.blogg.se/

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0