Loka likes passion - Red hot strawberry

Nu har jag sommarlov! Åh så skönt! Får hoppas att man får lite fint väder innan jag börjar jobba. Idag har det bara varit regn och det är ju så sjukt tråkigt så nu sitter jag här och väntar på att det ska bli ett litet uppehåll så att man kan komma ut en sväng.

Har ni smakat någon av de nya Loka likes passion-smakerna? Jag har redan hunnit få en favorit. Red hot strawberry är en med smak av jordgubb och chili, vilket är en kombination som man stöter på lite då och då och som ger en ganska spännande smak. Man kan tycka att det låter konstigt, men det funkar faktiskt riktigt bra!


Kommentarer

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0