Glassfrosseri

Igår gjorde jag och Mikaela vad vi så länge längtat efter, frossade glass! Vi köpte två byttor med Sia glass, en med citron och lakrits och den andra med smak av tiramisù. Båda glassarna var väldigt goda och man kände väldigt tydligt att de var gräddglassar. Citronglassen var god men jag tycker om de där riktigt sura citronglassarna (som man brukar kunna köpa som kulglass) så lite mer sprutt i glassen hade jag nog velat ha. Lakrits och citron är ju en ganska vanlig kombo så det var det verkligen ingen fel på (speciellt inte för en som älskar lakrits).


Den andra glassen med smak av Tiramisù var också god, speciellt bitarna av kex och choklad! I övrigt så var den inte så extraordinär men glass kan ju aldrig vara fel en solig dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Är väldigt nyfiken på Citron/Lakrits. Gillar lakritsglass men citron är jag inte sååå förtjust i. Men den verkar ändå spännande :)

2009-06-09 @ 11:29:27
URL: http://juvlijja.blogg.se/

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0