Singoalla Lakrits

Nu har jag äntligen testat den nya smaken på Singoallakexen, lakrits. Den är precis som den vanliga singoalla, förutom att gelen i mitten är med lakritssmak och inte någon fruktsmak. Jag tyckte faktiskt inte att detta kex var någon höjdare. Visst, den smakar lakrits men smaken är inte värst framträdande egentligen. Jag tror att man hade lyckats bättre om den hade haft ännu mer smak. Jag menar, det är väl bara lakritsälskare som köper kexen och då hade det ju inte skadat om kexen hade smakat mycket lakrits för det är ju vad man vill ha.


Kommentarer
Postat av: Filibabba

ska nog ta och testa den:)

2009-08-08 @ 13:34:52
URL: http://filibabba.blogg.se/

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0