För mycket att göra och för lite tid

Tjolahopp!
Skolböckerna har tagit över mitt liv och inte lämnat något utrymme till bakning och bloggen. Det har varit sjukt mycket att göra och det där med redovisning och bokslut är verkligen inte lätt! Det kommer nog vara lite segt här tills kursen är avslutad men jag LOVAR att jag återkommer med lite recept snart. Jag har nämligen bokat upp hela luciahelgen (efter tentan) till julbak! Åh så jag längtar!

Tills vidare får ni bara en bild från min födelsedag för tre veckor sedan. Typ 2/3 av alla bakelser glömde jag självklart att fotografera men det lär ju bakas om.

 



Ha det fint och ta hand om er i höstmörkret!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mums!

2009-11-25 @ 09:29:40
URL: http://cilla-cecilia.blogspot.com/
Postat av: Sonja

Ser mycket mumsigt ut, mmm. Lycka till med tentorna!

2009-11-25 @ 13:08:43
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Emma

Vet inte om jag sagt det förr men oj vad gott det ser ut!


- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0