Smoothie med hallon, blåbär och banan

Idag är nog den enda dagen på hela veckan som solen har tittat fram och tror ni inte att jag har jobbat hela dagen!? Segt! Som tur är så fick jag gå ut med en hund vid lunch så lite solsken och frisk luft fick jag. Arbetsdagen avslutades med en mycket spännande fia med knuff-match som jag till slut vann. Visst låter det som att jag har ett jätteslitigt jobb? ;)

Efter jobbet så fixade jag ihop en liten smoothie till mellanmål. GOTT!


Smoothie med hallon, blåbär och banan



Du behöver:
2 dl vaniljyoghurt
1 banan
0,5 dl blåbär
0,5 dl hallon

MIXA OCH NJUUUUT!

Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh vad mumsigt det såg ut!!! Kram Kikan

2009-05-24 @ 22:31:24
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Emma

det är så gott. :) fast jag tar alltid mjölk istället för yoghurt, och en halv banan, lite blåbär och hallon på måfå. så gott, mycket godare med mjölk :)

2009-05-25 @ 18:15:08
Postat av: Sanna

Åh attans! Jag som älskar passionsfrukt hade tänkt testa den. Kanske ska låta bli då?

Smoothie är grymt mellis, funderar på o göra mig en nu ikväll här efter träningen faktiskt!

2009-05-26 @ 20:05:24
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det där ser ut att vara en smoothie i min smak. Tro mig, jag skulle njuta! :)

2009-05-26 @ 20:33:06
URL: http://aldrigutanmening.blogg.se/

- Observera att det är copyright på bilderna

- Lämna gärna en kommentar och ha en bra dag (:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0